Utrechtse Dag van de Filosofie

Utrechtse Dag van de Filosofie

Uitverkocht
Utrechtse Nacht van de Filosofie
Filosofen over de grote vragen van vandaag. Met o.a. politiek filosoof dr. Uğur Aytaç (UU) en religiewetenschapper dr. Pooyan Tamimi Arab (UU).

Kun je jezelf echt kennen? Is het tijd om een lottocratie te introduceren? En hoe bepaal je wat van waarde is? Op de Utrechtse Dag van de Filosofie onderzoeken we met filosofen de wereld om ons heen en in onszelf. Doe mee aan filosofische gedachte-experimenten en stel jouw vragen aan de denkers van nu.

In samenwerking met het departement Filosofie en Religiewetenschap (UU) het Descartes Centre (UU) en de Faculteitsvereniging Utrechtse Filosofiestudenten.

Vanaf 1 april kun je een gratis kaartje reserveren via utrechtsedagvandefilosofie.nl

Sprekers

Datum & tijd
Zaterdag 22 april 2023 (12:00-17:00)
Voertaal
Nederlandstalig + Engelstalig
Entree
Uitverkocht
Stream
Direct in je agenda

Over deze serie

Utrechtse Nacht van de Filosofie

De Utrechtse Nacht van de Filosofie daagt je uit om jezelf, anderen en de wereld om je heen kritisch te bevragen.